állásokat kereső robot, és weboldal fejlesztése

Közvetlen állások

Újabb leállások

2013. november 09. - jobkereso

Újra mentegetőznöm kell, a tárhelyszolgáltató próbált "zökkenőmentesen" hardver-t cserélni, de sajnos az új hardver nem bizonyult kellően megbízhatónak. Erről egy hosszú mentegetőző levelet kaptam én is, ettől inkább megkímélném a látogatókat. Hozzáteszem hogy bizonyos fokig együttérzek a szolgáltatónál dolgozó kollégákkal, akik megtették ami tőlük telhető volt, de a tesztek ellenére az új hardver élesben megbízhatatlannak bizonyult.

Ami a magam dolgát illeti, sajnos merő lustaságból, illetve a korábban megbízhatóan működő tárhelyre alapozva nem hoztam létre automatikus scriptet ami a webszervert elindította volna, a VPS újraindításakor.

A tárhelyszolgáltató problémái miatt időnként lekapcsolásra kerülő tárhelyen így annak újbóli elindítását követően - már az én hibámból - nem indult el a szolgáltatás, ami jelentősen meghosszabbította a leállásokat.

Tehát, elnézést kérek, a leállások hossza miatt valóban én vagyok felelős. A mai nappal ezt az újraindító szkriptet létrehoztam, ezért mostantól a leállások jóval rövidebbek lesznek ha lesznek, nagyjából 1 óra hosszúak.

A bejegyzés trackback címe:

https://kozvetlen-allasok.blog.hu/api/trackback/id/tr687686714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása